miercuri, 4 mai 2011

In Dialog Cu Tine Insuti!!

Parca te stiu de undeva.. Cineva, candva imi povestea despre tine.. Uneori, cand te privesc, simt ca te stiu de-o vesnicie.. Fara tine, m-as rataci.. Fericirea pe care o primesc atunci cand reusesc sa-ti comunic ma face sa stralucesc.. Oare cum te numesti?
Stiu ca poate nu ma intelegi cateodata, dar crede-ma ca sunt un suflet bland.. Imi place sa te vad fericit.. Cand ma privesti zambind, ma simt implinit. Cu toate acestea acum esti ingandurat. Vad cum tristeatea te inmoaie. Nu imi place sa te vad asa.. Mi se goleste sufletul cand te vad plangand.. Te rog, zambeste! Iti sta mult mai bine cand esti vesel..
............
De ce trebuie sa fie asa? De ce mi se intampla tocmai mie? Cu ce am gresit de data asta? Nici nu mai vreau si nici nu mai pot sa sufar atat!.. Cand credeam ca totul e bine, cand lucrurile pareau sa se lege, cand in sfarsit vedeam o raza de lumina, atunci a trebuit sa fie cutremur.. S-a prabusit totul.. Tot ce eu am construit, tot pt care eu am luptat atat.. S-a dus si in curand ma duc si eu.. Nu cred ca mai rezist mult la acest razboi!!
Cine esti tu? De ce ma faci sa plang? Eu nu trebuie sa plang.. Ai dreptate!! Rad tarziu si ganditor..la acel moment cand te-am cunoscut..Stiu ca nu e bine sa gandesc asa.. Multumesc pt ca esti mereu langa mine. Mereu imi dai putere sa trec peste dureri si amar. As vrea sa te prezint tuturor prietenilor mei.. Sa ii ajuti si pe ei sa depaseasca momentele dificile din vata!
....
Ok, am inteles, tu esti doar al leu, prietenii mei au si ei la randul lor pe cineva. Nu pot sa te impart cu altcineva. Dar macar pot sa le spun ca te-am cunoscut? Sa le povestesc despre tine? Sa stie si ei cat imi foloseste sa te am, ca te-am descoperit? ... Cum sa ma creada nebun? Tu glumesti? De ce e lumea asta asa de complicata? Daca eu pot vorbi cu tine, daca tu ma ajuti mereu, de ce nu poti exista si pentru altii, sa te cunoasca toata lumea, de ce sa ma considere bolnav ca iti vorbesc? Si tu imi vorbesti! Suntem unul si acelasi, dar eu sunt tu, iar tu esti eu, doar ca numai eu sunt la vedere. Tu existi doar acolo!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu